dimarts, 20 d’octubre del 2009

Els meus millors mestres

En aquest text ens haviem de centrar més en els mestres de primaria però , degut al record gens positiu que tinc dels mestres d'aquella etapa a causa de la seva rectitud mental , diré que el meu millor mestre ha estat el Raúl Gonzàlez professor de dibuix artístic a Batxillerat. Era i és un professor compromés amb els alumnes , sabia escoltar i donar consells i a més fomentava la cultura de manera interessant ja que no ho plantejava de manera avorrida sinó com una cosa especial que s'havia de admirar i veure des de varies perspectives. Suposo que la bona relació que teniem es devia al fet de que jo era un bon dibuixant i ell m'animava o em burxava per que m'esforcés més i hi cuides els detalls (acostumava a acabar bastan ràpid els meus dibuixos).
Observant el tracte amb la resta d'alumnes, no crec que fos gaire diferent que amb mi , ja que la resta de la classe el tenia com una molt bona persona i un molt bon professor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada