diumenge, 15 de novembre del 2009

Ànalisi d'anunci de NIKE


He escollit aquest anunci perquè des de la primera vegada que el vaig veure em va impactar moltíssim, tant per les imatges com per la encertada selecció de la música que fa que el anunci agafi significat.
En principi l'anunci jo crec que està dirigit a esportistes aficionats i a gent habitual i corrent. En l'anunci s'utilitzen imatges i situacions d' autosuperació inmenses , com ara un parell de sequències de Lance Armstrong durant el càncer i després de la malaltia i la imatge del final que surt un atleta corrent amb unes cames ortopèdiques especials , que el què pretenen és remarcar aquest eslògan de Nike que diu "Just do it" ( puedes hacerlo).
Si veiem que just al principi del video ens diu que "tot el que necessitem ho portem a dins" ens preguntarem , i perquè vull aleshores una samarreta o unes sabatilles Nike??
Simplement jo crec que el que volen els publicistes d'aquesta marca amb aquest anunci és impactar i conmoure amb el bombardeig d' imatges d'autosuperació i emocions humanes que afloren de l'esforç fent esport i portant el cos humà al límit , per tant com a conclusió és un anunci que pretén que la gent faci més esport i per consequència compri els seus productes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada