dimarts, 29 de desembre del 2009

Síntesi

La meva experiència amb el bloc ha estat bastant positiva , tot i que no m'agraden gaire la relació amb els ordinadors i bona prova d'això és que he anat deixant moltes feines d'aquestes per més endavant, soc conscient que he aprés moltissim i que em sé defensar en un mitjà com aquest , ja que he aprés a penjar fotos ,videos, powerpoints, utilitzar programes que em poden ser ùtils per a altres tasques, etc.
Ho he notat sobretot en les ùltimes feines que he realitzat en les què normalment ja sabia fer-ho tot i me'n sortia bastant bé amb els coneixements que ja havia adquirit , i també me'en sortia alhora de buscar informació per aquelles coses que necessitava i encara no havia arribat a assolir.
Un exemple d'aquest ùltim ha estat el canvi de data de les entrades que no sabia fer-ho i amb només cuirosejar una mica he descobert com es feia. Simplement he retocat aquesta opció per ordenar les entrades ja que em quedaven algunes de les del principi al final i al revés , perquè com he comentat abans no he estat massa regular amb el bloc.

Una de les intervencions que m'ha agradat més ha estat el anàlisi de l'anunci , perquè he pogut escollir l'anunci que jo volia i l'he analitzat detingudament amb els criteris que ens havien proposat a classe , poden anar més enllà del que hi sortia a l'anunci i reflexionar una mica sobre els bombardejos televisius diaris.

Una altra intervenció que m'ha agradat ha estat la de la presentació del powerpoint en slideboom.
M'ha agradat perquè m'ha estat molt ùtil en intervencions posteriors ja que crec que és una eina que funciona molt bé i es un complement molt adient a més dels videos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada