dimarts, 29 de desembre del 2009

Video recitació

ELECCIÓ DEL TEXT

Cal que neixin flors a cada instant de Lluis Llach
EXPRESSIÓ ORAL

Faig entonacions i pauses en tot moment adequades al missatge que vull expressar per tal de que no es faci monòton i què el missatge agafi més força.
MIRADA

Em dirigeixo a tot el públic en tot moment
VEU

La veu es clara i entenedora

POSTURA

La postura és una mica rígida i no expresso amb el cos per tant es el punt més débil junt amb la gesticulació.

GESTICULACIÓ
Vaig tenir les mans en posicions molt rígides i no expressava allò que volia dir amb elles.
CONTROL DELS NERVIS
Pel que fa al control dels nervis vaig estar encertat , ja que no em vaig posar gens nerviós i vaig controlar la velocitat de la recitació al meu gust.
ALTRES

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada